Online bestelling

Hoe kan ik online bestellingen plaatsen?
Ik ben mijn loginwachtwoord vergeten. Hoe kan ik dat terugvinden?

Gebruik van de website

Hoe kan ik, wanneer ik meerdere leveringssites/klantnummers heb, er een andere selecteren?
Hoe voeg ik een product toe aan het winkelmandje?
Graag had ik voor de verschillende bestellingen die op dezelfde dag werden geplaatst, afzonderlijke facturen. Hoe ga ik te werk?
Hoe kan ik de datum wijzigen of een artikel in het mandje wissen?
Hoe kan ik een artikel toevoegen aan mijn Voorkeurlijst?

Kleurcodes en pictogrammen

Waar staan de pictogrammen naast de artikelen voor?

Leveringsdata, prijzen en promoties

Waarom kan de leveringsdatum van een artikel van het ene tot het andere product verschillen?
Standaard is de leveringsdatum steeds dezelfde. Hoe kan ik die wijzigen?
Hoe kan ik de prijs van een artikel achterhalen?
Waar vind ik de promotie- en folderartikelen?

Technische problemen

Om optimaal binnen Mybidvest te navigeren
De website reageert traag. Hoe kan ik dit verhelpen?


 

Online bestelling

Hoe kan ik online bestellingen plaatsen?
U bent al klant?

Klik op Aanmelden, links bovenaan de pagina en vervolgens onder ‘Nog niet ingeschreven’ op de knop Aanmelden.
Vul de verschillende velden van het Inschrijvingsformulier in en bevestig door op d knop ‘Ik schrijf mij in’ te klikken. U ontvangt een bevestigingsmail en uw account is meteen actief.

U bent nog geen klant?

Stuur ons een bericht via het contactformulier. Wij bezorgen u zo snel mogelijk een antwoord.

 

Ik ben mijn loginwachtwoord vergeten. Hoe kan ik dat terugvinden?

Klik op Aanmelden, links bovenaan de pagina en vervolgens op de link ‘Wachtwoord vergeten?’. Vul uw login en e-mailadres in en klik op Verzenden. U krijgt dan via e-mail een nieuw wachtwoord. U kunt dit wachtwoord steeds wijzigen in ‘Mijn account’ onder de tab ‘Mijn Profiel’.

 

Gebruik van de website

Hoe kan ik, wanneer ik meerdere leveringssites/klantnummers

Wanneer u bent ingelogd, verschijnen uw klantnummer en uw naam links bovenaan de pagina in het blauw. Klik op die link. Er verschijnt een nieuw venster op het scherm waarin u kunt kiezen om bestellingen te plaatsen vanaf een ander klantnummer.

Uw andere klantnummers worden niet weergegeven? Neem contact op met de klantendienst en vraag dat de andere nummers hier worden aan toegevoegd.

 

Hoe voeg ik een product toe aan het winkelmandje?

Wanneer u het gezochte product hebt gevonden, voegt u er de gewenste hoeveelheid aan toe, selecteert u de leveringsdatum en klikt u op het mandje onderaan rechts van de productlijn.

Meer weten over de verschillende manieren om bestellingen te plaatsen? Surf naar de tutorial video’s op onze website.

 

Graag had ik voor de verschillende bestellingen die op dezelfde dag werden geplaatst, afzonderlijke facturen. Hoe ga ik te werk?

Bovenaan rechts staat de functie ‘Meervoudige facturen’. Kruis deze functie aan. Wanneer u nu een artikel aan het mandje wilt toevoegen, kunt u ook de factuur selecteren waaraan het artikel moet worden toegevoegd (Gescheiden 1, Gescheiden 2, …).

 

Hoe kan ik de datum wijzigen of een artikel in het mandje wissen?

Vraag in uw winkelmandje het overzicht van uw bestelling op. Rechts van de productlijn vindt u twee pictogrammen: Wissen of Wijzigen.

Met Wissen verdwijnt het artikel uit uw bestelling.

Met Wijzigen kunt u de hoeveelheid, de leveringsdatum of het type van factuur aanpassen. Vergeet niet op Bijwerken te klikken om de aanpassing te bevestigen.

 

Hoe kan ik een artikel toevoegen aan mijn Voorkeurlijst?

Wanneer u in de catalogus een artikel hebt gevonden, klikt u op het hartje naast het winkelwagentje. Selecteer de lijst waaraan u het artikel wenst toe te voegen door het vakje naast die lijst aan te kruisen en te bevestigen. U kunt ook een nieuwe lijst aanmaken door een nieuwe naam in te vullen, het vakje naast die nieuwe naam aan te kruisen en te bevestigen.

 

Kleurcodes en pictogrammen

Waar staan de pictogrammen naast de artikelen voor?

De kleurlijn voor het artikel geeft aan tot welke temperatuurgroep het product hoort.

Groen = vers
Oranje = droog (kruiden en specerijen)
Blauw = diepvries

 

Met de pictogrammen naast de artikelen wordt bedoeld:

promo = artikel in reclame uit een folder
action = actieproduct
coeur = product uit een van uw voorkeurlijsten
etoile = artikel in aanbieding en/of voor aanbestedingen

 

Leveringsdata, prijzen en promoties

Waarom kan de leveringsdatum van een artikel van het ene tot het andere product verschillen?

Wanneer het vakje met de keuze voor de leveringsdatum blauw en niet grijs is gekleurd, houdt dat in dat dit artikel de status D-x heeft en dat dit de eerst mogelijke beschikbaarheidsdatum voor dit artikel is.
De aanduiding D-x staat boven de prijs in de productlijn.

 

Standaard is de leveringsdatum steeds dezelfde. Hoe kan ik die wijzigen?

Wanneer u op een productlijn een datum selecteert, verschijnt er een kalender met de beschikbare data. Kies de datum en kruis het vakje ‘Toepassen op alle artikelen’ aan. Op die manier wordt de datum aangepast voor alle artikelen die u verder nog invoert. Voor de eerder ingevoerde artikelen wijzigt er echter niets.

 

Hoe kan ik de prijs van een artikel achterhalen?

De gepubliceerde prijzen zijn de klantprijzen. Enkel klanten met een Mybidvest account kunnen de prijzen van de artikelen zien.

 

Waar vind ik de promotie- en folderartikelen?

Er dienen zich drie oplossingen aan:

  1. U klikt op de Bidvest Max of Bidvest Budget (verse producten) banner onderaan rechts op de homepage van de website.
  2. U surft binnen de website naar de tabs Food en Non Food en u selecteert in het linkermenu Bidvest Max.
  3. U meldt zich aan op uw account, klikt op Aanbiedingen en vervolgens op Acties waar u alle gratis acties vindt die u worden aangeboden.

 

Technische problemen

Om optimaal binnen Mybidvest te navigeren is het aanbevolen om gebruik te maken van een van volgende browsers:

  • Internet Explorer 9.0 of hoger
  • Mozilla Firefox 3.6 of hoger
  • Chrome
  • iPad (Safari)
  • Samsung Galaxy Tablet (Android)

 

De website reageert traag. Hoe kan ik dit verhelpen?

Controleer de versie van uw browser. Als het om een te oude versie gaat, kan het gebeuren dat de website trager reageert. U kunt uw browser bijwerken via: http://browsehappy.com/
Wanneer het probleem aanhoudt, moet u contact met ons opnemen.

 

Hebt u geen antwoord gevonden op uw vraag?

Aarzel niet om de Gebruikersgids te raadplegen of de tutorial video’s te bekijken.

Als u ook hier het antwoord niet vindt, raadpleeg dan de pagina met de Contactgegevens.